Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul

Telefon : +90 (216) 564 90 00

Fax : +90 (216) 564 99 99

info@ozyegin.edu.tr

Tem 28, 2025 - Ağu 06, 2025

ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ ULAŞIM HİZMETLERİ İHALESİ

ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ ULAŞIM HİZMETLERİ İHALESİ

Özyeğin Üniversitesi Ulaşım Hizmetleri ihalesi Vakıf Yükseköğretim Kurumları İhale Yönetmeliğine göre Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhaleyi Düzenleyen: ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ

Adresi: Nişantepe Mah. Orman Sokak No 34-36 Alemdağ Çekmeköy-İstanbul

Telefonu: 0216 564 90 00

İhale ilanının Görülebileceği Internet Adresi:

https://www.ozyegin.edu.tr/tr/ihale-duyurulari

İhale No: 3328

İhale Türü: Açık ihale

İhale Tarihi:06.08.2025-Saat 14.00

İhale Konusu: Ulaşım Hizmetleri İhalesidir.

İhale Kapsamı:  Personel servisi ve öğrenci shutte hizmeti sağlanması.

İşin Yeri: Özyeğin Üniversitesi Nişantepe Mah. Orman Sokak No 34-36 Alemdağ Çekmeköy-İstanbul

İşin Başlangıç Tarihi: 01.09.2025

İş Bitiş Tarihi: 31.08.2028

Kısmi Teklif: Verilemez.

Geçici Teminat: Teklif mektubunun %3 ü oranında geçici teminat mektubu iletilecektir.

İhale dokümanları Özyeğin Üniversitesi Nişantepe Mah. Orman Sokak No 34-36 Alemdağ Çekmeköy-İstanbul adresinde incelenebilir.

İhaleye katılım şartları ve firmalardan istenen belgeler aşağıdaki gibidir:

1- İsteklilerin gerçek veya tüzel kişi olması, (Özel ve tescil edilmemiş ortaklıklar kabul edilmez),

2- İsteklilerin, son tebligat adreslerini gösteren Vergi Levhasının bulunması,  

3-İsteklilerin, Ticaret Siciline kayıtlı ve halen faaliyette bulunduğuna dair faaliyet belgesinin bulunması, (Faaliyet belgesinin ihalenin ilan gününden veya davet mektubu tarihinden sonra alınmış olması ve iştigal konuları arasında ihale konusu işin bulunması gerekmektedir),

4-İsteklilerin şirket ortakları, hisseleri ve görevlerini belirten Ticaret Sicil Kuruluş Gazetesi örneğini varsa değişikliklerle birlikte ibraz etmeleri,

5-Gerçek kişi olan istekliler adına vekaleten iştirak ediliyorsa, iştirak edenin Noter tasdikli vekaletname ile imza sirkülerini vermesi,

6-İsteklilerin kendi adlarına teklif vermeye ve bu husustaki işlemleri yapmaya yetkili olanları gösteren Noter tasdikli imza sirküleri ve vekaletname ibraz etmeleri,

7-İstekli, bir ortaklık olduğu takdirde, ortaklığın imza sirkülerini ve ortaklık adına teklifte bulunacak kimselerin bu ortaklığın vekili olduğunu gösterir, Noter tasdikli vekaletnameyi ve imza sirkülerini vermesi,

8-Ticaret odasından ihalelere katılmaya yasaklı olmadığını gösteren (g) bendine göre alınmış belge bulunması,

9-Teklif ile birlikte verilecek olan İhale Dokümanları ile istenen tüm evrakın, şirket imza sirkülerinde tam yetkili olarak tanımlanan kişi/kişiler tarafından imza edilmesi (Bu imzalar ile imzalanan tüm evrakın taşıdığı hükümlerin kabul edildiği taahhüt edilmektedir).

10-İsteklinin, güncel tarihli, Türkiye genelinde ihale konusu işler için kesinleşmiş sosyal güvenlik prim borcu olmaması,

11-İsteklinin, güncel tarihli, 4734 no. lu kanun 10. Madde (d)bendi uyarınca kesinleşmiş vergi borcu olmaması,

12-Son üç yıla ait Kurumlar Vergisi Beyannameleri (SMMM veya YMM ıslak onaylı)

13-Güncel tarihli ve geçerliliğini koruyan ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Sertifikası, ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetimi Sistem Sertifikası, ISO 37001 Yolsuzlukla Mücadele Yönt. Sist. Sertifikası (tercihen)

14-Güncel tarihli ve geçerliliğini koruyan ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 39001 Yol trafik Güvenliği (YTG) Sertifikası (Zorunlu)

15-Ulaştırma Bakanlığı D2 Yetki Belgesi

16-İstanbul Büyükşehir Belediyesi A Grubu Servis Taşımacılığı Yetki Belgesi

17-Ocak 2024 itibari ile firmanın yapmış olduğu işlere ait iş bitirme veya fatura belgesi ibraz edilmesi (5.000.000 TL+)

 18-Son 5 (Beş) yıl içerisinde belirli bir merkezden 3 güzergâh da günlük 500 kişi taşıma kapasitesiyle shuttle hizmeti vermiş olmak, bunun için referans belgelerinin iletilmesi

İhaleye katılmak isteyen firmalar İhale dokümanlarını, firma adı, unvanı, ihale adı ve varsa numarası belirtilerek, Hesap Adı: Özyeğin Üniversitesi, Banka: FIBABANKA Şube: Özyeğin Üniversitesi Şubesi,  IBAN: TR80 0010 3000 0000 0024 6551 23 hesaba yatırılmış 3.000 (üçbin) TL ödemeye ilişkin dekont ibrazı karşılığında ihale@ozyegin.edu.tr  adresinden temin edebilirler.

Teklifler 06.08.2025 saat 14:00’e dek Özyeğin Üniversitesi Satın alma Müdürlüğü Nişantepe Mah. Orman Sokak No 34-36 Alemdağ Çekmeköy-İstanbul adresine elden teslim edilecektir.